Sunday, February 8, 2009

raba2..hikhik

cite ni mase form 3 gak..mase tu konon2 nk jd baik jap sbb pmr..sudahnye makin cam hape ntah..mule2 ngan melancap pas tahan bape lame..pastu kejadian2 best lain..hehe..kejadian best tu mula2 ngan satu hari tu..aku lepak la kat kantin mase rehat..so dpan meja aku ade grup amoi dr kelas2 ujung sket..jenis yg bermasalah la..aku kenal sbb slalu usha sorang yg cun kat kelas tu..so mase lepak2 tu aku nampak la pemandangan indah depan mata..huhu..amoi2 tu sume mmg x dok diam membuatkan kaki diorang kejap bukak kejap tutup..ape lg..nmpak la panties diorang yg ade kaler merah, itam ngan putih tu..siap peha putih melepak lg..huh mmg stim laa..stat aritu aku mmg carik port makan depan meja diorang sbb nk stim nye pasal..hehe..pastu tambah lak kejadian sukan daerah..buat kat skola aku mase tu..aku terlibat gak ar satu acara..so khemah skola aku tgh2 antara 2 skola lain..nk dijadikan cite..mase tu tgh ari..nk rehat la sbb acara sambung kol 2.3o...so ade la grup atlet pompuan skola sebelah2 khemah aku ni salin baju selambe je kat khemah tu..perghh mau x stim aku..sorang2 pakai coli sport je..aku mmg usha betol2 la..diorang nmpak la plak..tp aku dgn gagah je teros tgk gak..then ade sorang tu senyum jer tp yg lain2 wat x nmpak je la..besnye kalo aku skola diorang..silap2 salin coli pon aku leh tgk...hehehe..then, kemuncak peristiwa best aku ialah aku dapat raba sorang amoi..huhuhu..cite die camni..satu hari tu after exam la..dah xde kelas sgt..so aku lepak2 la kelas bawah2 sket sbb dak2 tu otak sempoi..kene lak diorang dah ramai x dtg..monteng je sume..so kelas pon x semak..then kelas tu ade sorang amoi sempoi selalu layan melayu2 ni..die dah la hott gile..pakai shirt ketat smpai nk tercabut butang, nmpak bra itam die..pastu skirt mmg nmpak la peha putih die..huhu..tgk je dah ckup stim weii...mase lepak situ dak2 ni tgh layan amoi tu..aku join la..skali ade sorang mamat tu dok sbelah raba2 bahu amoi tu kan pastu tanya pakai bra ke x..haha..amoi tu marah2 manje la bgtau die pakai..then ade sorang tu dr belakang terus peluk amoi tu..amoi tu jerit manje lg..stim lak aku tgk..mamat tu tak lepas lg peluk..tgn die terus raba2 breast amoi tu..amoi tu marah lg, kali ni dak tu lepas la..amoi tu cam malu2 tp still senyum la..kire manje2 la..hehe..then aku lak gatal try kan..aku pegang breast kiri die..die mengundur..die marah aku..die kate x sangke aku notty gak..aku senyum..aku pegang lg skali..kali ni cam lambat ar die ngelak..cam saje nk bg aku rase..mmg lembut ar..huhuhu...pastu aku perasan cikgu kelas diorang nk masuk..aduhh mmg x syok la..tp tepakse ar blah...ape pon aku dah dpat rase lembut breast amoi..huhu..balik tu mmg melancap ar aku sambil bayangkan tetek amoi tu..hikhik

2 comments:

  1. mmm... cite sejarah silam ke?
    best gak layan nih....

    ReplyDelete