Sunday, February 1, 2009

1st cd blue..huhu

kali nk cite camne lak 1st time aku tertonton cd blue..x sengaje tau mase tu..hikhik..mende ni happened mase aku form 2..mase tu cuti tgh taun..kebetulan my sis mase tu dua2 x cuti..diorang fah belaja kat ipta mase tu..so nk dijadikan story, mlm tu cam biase le curi2 masuk blik my sis..dgn harapan nk baca bku yg selalu tuh..leh wat modal ke nk lancap kan..hikhik..so aku selongkar la tempat persembunyian biase die n dapat la buku tu..cam bes lak dah lame x bace..huhu..tibe2 bawah buku tu ade plastik..jeng jeng jeng..tgk2 dlm tu ade 2 keping cd..berderau gak darah mase tu..tanpa melengahkan mase, aku pon amik la bawak gi blik..masuk dlm pc..tup, kuar title english tp x ingat ape tajuk die..hikhik..kuar scene yg agak best, ada girl jlan masuk dlm satu blik naik ke katil..yg mantap sekali tu die just pakai bra n panties kaler putih..perghh memang mencanak 'adik' i dlm sluar tu..dah le x pakai undies..hikhik..pastu scene tu ade laki ketuk pintu blik pastu terus masuk n duduk kat sebelah girl tu..diorang kiss2 laki tu jilat2 girl tu kat leher then kat breast die..part tu yg mengoncang jiwa tu..makin keras 'adik' aku..then part ni makin gegar lutut aku, laki td bukak bra n panties tu..wow, 1st time tgk girl naked yg bergerak..mmg mencanak la 'adik' aku..bukak je sluar tgk2 ade cairan jernih kat ujung pale 'adik' aku..stim sgt la tu..huhu..then aku layan la cite yg full ngan scene sex td tu smpai la laki tu pancut kat muka girl td..pergh..mmg stim la..rase kalo aku wat camtu gak mesti bes..pas abis tgk aku tgk dlm sluar 'adik' aku dah lembik sket, tp still kembang la..hehe..aku pon rewind la cite td..tgk lg..hikhik..x puas..kali ni sambil tgk aku urut2 sket 'adik' aku tu..die pon mencanak balik..cairan td meleleh lg..kali ni aku sapu kat pale 'adik' aku...licin je rase cam sabun lak..tp xde buih..aku terus la urut2 tp kat area pale je la sbb situ je licin..huhu..tibe2 rase nk terpancut sbb ransangan aku tepat ke G-spot(skang baru tau kat situ..huhu)..aku try tahan..aku genggam sket pale 'adik' aku..rupe2 nye tindakan aku semakin meransgsang 'adik' aku..huhu...cruttt cruttt cruttt....terpancut aku dalam genggaman aku sendiri..cepat2 aku berlari ke blik air sbb takut air mani aku meleleh atas lantai..nnt leceh ar nk lap..huhu..tp sket2 meleleh gak kat sluar aku mase tu..huhu..tp pancutan aku kali ni mmg bes la..sbb ngan tgk cd blue tu kire rangsangan yg mantap la..ye la selame ni imagine jek..kali ni dpan mata tgk jer sambil melancap..huhu..k la..len kali aku cite lancapan2 aku yg xleh lupe smpai skang..hikhik

No comments:

Post a Comment