Wednesday, December 24, 2008

titik perubahan idupku..

ni bukan ne cite serius sgt..hikhik. just nk cite pengalaman yg buat aku minat sumthing related to sex..hihi. nk mula cite la, adk beradik aku 3 orang. aku ade 2 sis yg cun. gap umor dlm 6 year ngan yg 2nd tu and 7 year ngan yg 1st. so, camni la citenye, aku mase tu around 11 umo. sis aku dah remaja le. diorang share blik n aku curios gile nape diorang selalu kunci pntu blik diorang tanak bg aku masuk. so satu ari diorang join camping kat skola mase weekend. aku amik kesempatan amik kunci spare masuk blik diorang curi2..hehe. biase je mula2 aku tgk blik diorang, kemas teratur blik girl la katakan. then aku selongkar la ngan berhati2 takut kantoi. xde yg mencurigakan pon aku pikir. sampai la kat drawer bwh katil, aku jumpe la sumthing..hikhik. muke depan je dah buat aku bdebar2 excited. buku tu agak tebal la, tp cam dah lame. kulit depan die mmg xtahan aku tgk. pic girl duduk atas lantai ngan lutut sebelah terangkat. NAKED!! wow, dsat ar sis2 aku. aku selak2 skit. ayat sume english, x paham sgt that time. tp kat dlm tu bnyak tol pic yg naked n sdg wat sex. mase tu mmg x tau la sex ni just tau girl n guy naked same dlm pic tu, n kiss2. excitement bace buku ditambah lak ngan rase ereksi kat 'adik' aku..huhu. mmg bes gile la time tu. start from that day, aku selalu curi2 masuk blik sis aku nk baca buku tu n itu la mule2 skali sku stat suke ngan sumthing related to sex. hikhik.

No comments:

Post a Comment