Saturday, December 27, 2008

masuk hostel..pengalaman baru

mase form 1 aku masuk hostel tp skola biase la..just dok hostel sbb malas nk ulang alik. so first time masuk kan mmg x biase la. dgn orientasi lg. biase la that time ragging2 ni banyak lagi. dlm sebulan baru la dpat adapt ngan idup kt ctu dan makin ngam ngan senior2. paling bes kat sni rasenye sbab senior2 sume pale mereng. haha. ade sorang senior dorm aku jenis selambe. die kalo salin baju mmg naked dlu pon x kesah. dak2 junior cam aku mmg pelik ar tgk. geng2 die pon jenis sengal gak cam die. one night tu, past prep die ngan geng die 2 org dok lepak blik aku. then selambe je port katil member aku yg sebelah senior aku nye katil siap baring2 pakai selimut. tibe2 senior aku sound, "jom ar toceng. stim ar td usha awek". aku mane la tau mende tu mase tu. then tibe2 diorang sume kuar kan something dr bawah selimut. aku tgk, laaa sluar diorang upenye. mean diorang dah tak pakai ape la bawah selimut tu. then aku tgk diorang gerak2 tgn dlm selimut tu. lame sket tibe2 sorang dr diorang bngun ngan selimut2 skali lari ke tepi pintu. kebetulan katil aku dekat ngan pintu aku nampak la die kuar kan "adik" die. mak aihh aku tgk. tgh keras kaler pon merah2, and then die urut2 kejap sampai la terpancut air. aku ingat die kencing tp air die kaler putih plak. aku tanye la membe aku. die pon btau, " ala ko ni. tu la air mani. takkan ko x penah pancut kot?". aku pikir balik mmg la penah. tp ngah tido mane la tau rupe air tu. skang baru la aku tau, rupenye leh kuarkan sendiri. ingat kene tunggu mimpi basah jer.hehehe. pastu lg dua orang senior aku tu lari lak kuar. kali ni diorang pancut agak saing gak ar. tp yg sorang tu banyak giler die pancut. huhu. camne la rase gaknye. muke diorang cam puas gile jer. aku penah pancut mase tido jer. so x sure la camne rasenye. tp yg sure mlm tu aku dpat ilmu baru. name die melancap. hikhik.

No comments:

Post a Comment